Alla inlägg under april 2011

Av Annie - 15 april 2011 13:36

Min dator är kaputt så mitt skrivande har hamnat lite på efterkälken, det är så tråkigt när man inte har några bilder och så låter mammas tangentbord så himla jobbigt. Töntigt men jag älskar ljudet som mitt tangentbord gör när man skriver, det typ smattrar lite lågt så man låter asproffsig. Mammas bara smäller högt eftersom det är ett sånt gammalt med stora "hårda" knappar.

Nog om tangentbord.

Det är helt underbart att vara hemma! Även om jag har lite smått panik för sommarjobb, intagning på universitet, lägenhetsbrist osv. osv.

Jag har skrivit in mig på Arbetsförmedlingen men det har i stort sett bara ökat min panik, allt är så förvirrat, ska försöka få sommarjobb genom kontakter istället. Mindre ångestframkallande.

Bonnie är i stort sett rumsren, om man glömmer att ta ut henne efter hon har ätit får man skylla sig själv. Har massor av söta foton som jag vill visa men utan min dator är det inte så lätt.

Just för tillfället ligger hon och sover på skrivbordet, det är underbart med en liten hund som man kan ha överalt!

På torsdag kommer lillebrors valp, en jämte-vaktel korsning som för tillfället inte har något namn. Jag föreslog Agata men det uppskattades inte...

Idag har jag varit på Arbetsförmedlingen på informations möte där jag lärde mig... ingenting. Allt dom sa kunde jag ha listat ut själv. Ett CV måste man ha. Nehe, säger du det?

Sen lånade jag nya böcker på biblioteket och köpte thaimat, busigt jag vet. Man måste leva farligt ibland.

Moa kommer snart så ska vi cykla ner till deras stall och tömköra hennes super fina ponny Fantasi.

 

Min fullt normala mamma som jag aldrig någonsin skäms för

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards