Alla inlägg under oktober 2011

Av Annie - 2 oktober 2011 21:33

Nu är det snart en ny vecka, vart försvann den här?

Angelicas tåg var 1timme och 10min försenat så vi spenderade lite för mycket tid på stationen idag för min smak. Förutom detta tråkiga moment så har vi haft en superduper helg! Kändes bra att ha en bit av hemma här.

Dagen har övrigt bestått av stickning och mys, fortsätter på det temat fram till sängdags, äter chips med Alex och ska sticka så fort jag skrivit klart.

Av Annie - 2 oktober 2011 00:05

Jag och Angelica har gjort stan idag, gick in i praktiskt taget alla affärer och handlade självklart lite för mycket. Men man lever bara en gång, eller?

Lär ju inte behöva shoppa kläder på mycket länge i alla fall, fick en tvål ifrån Lush i present av Angelica. Den är jätte fin och luktar mumma!

Här är det jag köpte, jag vet att bilderna är sneda... Men orkar inte fixa med det

           

Vi har precis kommit hem ifrån bion, såg Crazy, Stupid, Love. Den var skitbra! Jätte rolig, gullig och romantisk.

Nu ska jag sticka lite innan jag somnar, natti natii

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards