Alla inlägg under januari 2012

Av Annie - 31 januari 2012 22:20

När jag låg i badet och läste om hur man bör skriva uppsatser började det klia i fingrarna efter att skriva precis som jag vill, utan regler och för min egen skull. Så här är jag. Det var ruskigt länge sedan jag ens tänkte på bloggen, än mindre skrev. Känns lite nostalgiskt faktiskt.

Sedan sist har det hänt en hel del men det orkar jag inte gå igenom, det som är viktigast just nu är att jag äntligen har börjat läsa mitt första ämne, engelska. Det är jätte mycket att göra hela tiden och förvirringen är total men det är mycket roligare än de första kurserna vi läste. Äntligen gör vi något mer konkret och det känns att man lär sig mer för varje dag som går.


Idag har det varit en riktigt lång dag, började 08.30 och slutade 17.00, när vi börjar innan nio måste jag ta bussen klockan sju vilket betyder att jag måste gå upp jätte tidigt och kom hem halv sju på kvällen. Inte tog skoldagen slut där inte, har en hel hög med uppgifter som måste göras. Därav mitt läsande i badet, slog två flugor i en smäll och sparade lite tid. Får sova ut lite imorgon och det uppskattas otroligt mycket!

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards