Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Annie - 2 februari 2012 18:42

Förtjänar faktiskt en klapp på axeln idag, har städat lägenheten och diskat ett berg av disk och är mitt i pluggandet. Läser en massa shortstories och analyserar dem, de är lite konstiga men det hör väl till när det är shortstories.


För tillfället förundras jag över The real housewives of Beverly Hills, det är inte konstigt att blondiner har fått ett kasst rykte när man ser dessa blåsta blondiner som inte förstår någonting.

Är galet godissugen, tror jag tar en kiwi, det är det närmaste godis vi har hemma...

Imorgon blir det Core-träning på morgonen innan mer plugg och sen en tur ut på landet till Alex pappa. Tvätta ska jag hinna klämma in där emellan någonstans.


 

Gammal favorit

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards