Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Annie - 13 juli 2011 20:50

It's alive!!!

Min dator är lagad så ....trumvirvel.... HÄR ÄR JAG!

Långt om länge men fram till nu har jag knappast haft ett speciellt intressant liv så vad spelar det för roll egentligen. Skulle kanske inte vilja påstå att jag har ett adrenalinpumpande actionfyllt liv just nu heller men den stora flytten närmar sig.

Jag ska emigrera till nordligare breddgrader, närmare bestämt Norrköping.

Flyttlasset, ett litet i förväg i alla fall, går den första augusti så jag håller på för fullt att sy kuddar och måla stolar. Mer om detta vid ett annat tillfälle.


Jag arbetar alldeles för mycket, pengarna känns trevliga men min brist på socialt umgänge känns mindre skoj. Städar hotellrum på Bäckaskog slott, börjar halv sju och håller på tills det är klart. Idag var detta vid halv fem men oftast är det tidigare.

Det är mördande att stiga upp klockan 5.15, speciellt på helgen.

Denna veckan har jag jobbat måndag, onsdag och ska jobba torsdag, fredag och lördag. Arbetskollegorna är supertrevliga men det är svettigt och stressigt att städa alla rummen.

Hoppas alla har en underbar sommar och kan lata sig betydligt mycket mer än vad jag gör!


  

I sommarens nostalgihav så bjuder jag på en bild från när jag var liten och hade ändlösa sommarlov

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards