Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Annie - 17 juli 2011 23:48

Äntligen är jag klar med min soffa!

Fick familjens gamla bäddsoffa att ta med mig till min lägenhet, en mycket skön och mjuk historia men något ful i färgen så nu har jag klätt om den så nu är den så gott som ny. Tog en jädra massa tid men det var nog främst för att jag inte riktigt kom till skott...


Före:

 

Efter: 

  Lådorna i bakgrunden är mina köksprylar, handdukar och annat matnyttigt som behövs när man är vuxen. Lite dåliga bilder, mobilkamera, soffan är lite mörkare i verkligheten och kuddarna är svarta.

Hyfsat fint blev det i alla fall. Man ska ju kunna ta bort det hela när man bäddar ut sängen så "basen" är bara ett stort tygstycke, därav skrynkligheten. Lite kanske beror på att jag precis provlegat soffan när jag tog kortet. Men jag vet inte.

Av Annie - 17 juli 2011 15:00

Igår var det alltså fredag för min del eftersom jag jobbade sista dagen innan två lediga dagar, hence friday!

Om man går efter denna teori är alltså dagen idag en lördag och inte söndag. Låter fint tycker jag!

70års kalaset var trevligt, massor med mat och folk. Var chafför så jag släpade hem familjen vid halv 2, då orkade jag inte mer.

Satt med ett av födelsedagsbarnen (18åringen) och lillebror, vi hade allsång med musik som de gamla inte kunde. Skoj!


  Misslyckat försök att fotografera det jag hade på mig, blev dock en ganska lyckad "titta så söt jag är"-bild  

Det var banne mig inte lätt att fotografera sina egna kläder... Men man ser nästan  i alla fall. Hade min militärinspirerade jacka ovanpå också

 

Nu blir det våffelbak med rastlösa mamma, semester klär henne inte...

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards