Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Annie - 14 juli 2011 18:30

Jag har blivit antagen till Linköpings Universitet, ämneslärare gymnasiet ingångsämne engelska. Jippie! Jag är så glad att jag skulle kunna dansa runt i huset! Dock är jag för trött för att verkställa denna glädjeyra...


Började jobba halv sju imorse, slutade kvart över fyra. Har sprungit runt som en gnu och städat. 29 rum hann vi med på två personer, plus reception och lite irriterande runtspringande efter lakan som saknades.

Idag fick jag en ny partner in crime, vi är lite underbemannade så diverse före detta arbetare har ringts in. Denna nya unga dam var en fena på att dammsuga så jag fick ligga i med toaletterna för att hinna med i det rasande tempot.

Hade tänkt fotografera slottet så jag kunde visa men det var helt enkelt inte tid till det, kan kanske göra det imorgon bitti när det är bara jag där.

Åkte snålskjuts in till Maxi i Kristianstad där jag väntade på pappa, fördrev tiden med att köpa två filmer, En shoppaholics bekännelser och 17 Agian. Inte sett någon av dom och kände mig i behov av något lättsamt. Ibland är det så skönt med hjärndöda filmer att bara le åt.


Dags att plantera mig i fotöljen där jag tänker stanna resten av kvällen.

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards