Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Massage

Av Annie - 22 juli 2011 21:48

Ledig idag så det var sovmorgon till nio, underbart!

Min kusin och mitt kusinbarn kom och hämtade mig för att åka till Hälsa och helhet, mamma skulle egentligen också följa med men hon har fått ryggskott så det blev inget för henne. Stackarn.

Fick halvkroppsmassage och badade jacuzzi, japansk pool, kall tunna och bastu. Åter igen, helt underbart! Har aldrig fått massage innan, det var otroligt skönt men mina stela axlar fick sig en omgång som fortfarande känns. Skönast var när hon masserade händerna, då kändes det som att vara i himmelriket. Både jag och Angelica, kusinbarn, kom ut ur behandlingsrummen som små mullvadar med grusiga ögon och knallröda kinder. Blodcirkulationen kommer verkligen igång!


Har packat lite till Värmlandsresan och lite inför flytten, tömt halva garderoben.

Red Newton till mamma som har lite svårt med allt utom att ligga för tillfället.

  Han har en tendens att ta i lite för mycket ibland...

 

Det var roligt att rida igen, det var ett tag sen nu.

Imorgon blir det jobb och pysssel när jag kommer hem, ska visa lite mer av min händighet då

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 14 februari 2012 23:23

Det finns hopp för mänskligheten!

Av Annie - 12 februari 2012 21:09

Här kommer ett väldigt oinspirerande inlägg, mest bara så att ni är förberedda.   Jag är trött. Så galet otroligt trött. Inte bara för att jag var på kalajs igår och kom i säng(soffa) efter 4 utan också för att det känns som om jag står och sta...

Av Annie - 2 februari 2012 18:42


Förtjänar faktiskt en klapp på axeln idag, har städat lägenheten och diskat ett berg av disk och är mitt i pluggandet. Läser en massa shortstories och analyserar dem, de är lite konstiga men det hör väl till när det är shortstories.   För tillfäl...

Av Annie - 1 februari 2012 21:00


Inga mer seminarier/föreläsningar fören på måndag, jippie! Dock kommer jag ha fullt upp med skolgrejer ändå hela helgen...   Alex och jag kom precis hem ifrån ett litet besök hos hans mamma, det är alltid trevligt att komma ut i skogen en stund. ...

Av Annie - 31 januari 2012 22:20

När jag låg i badet och läste om hur man bör skriva uppsatser började det klia i fingrarna efter att skriva precis som jag vill, utan regler och för min egen skull. Så här är jag. Det var ruskigt länge sedan jag ens tänkte på bloggen, än mindre skrev...

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards