Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Annie - 9 januari 2011 21:01

Dagen idag har varit en fin dag, idag. Vilken underbar dag vi har idag idag idag.

Det där var Grotesco för er som inte visste.

Åkte till Exeter imorse och vandrade till Starbucks, satte mig och tog en varm choklad och en kaka. Läste min bok och väntade på Honza.

När han kom så satt vi kvar en stund och bubblade om vad vi gjort hemma under jul. Sen gick vi till bion och köpte biljett och popcorn, fastän jag bad om saltade så fick jag typ hälften sockrade så det var inte så där jätte gott. Vilken jubelidiot kom på att man ska hälla socker på popcorn? Det är ju fullkomligt vidrigt!

Filmen var dock bra, troligtvis den bästa hitills eftersom jag inte blev irriterad över saker som dom gjort fel vilket jag har blivit i stort sett alla de andra filmerna. Harry Potter-nörd som jag är.

Efter filmen gick vi och åt på Starbucks och sen vandrade vi runt lite innan det var dags att åka hem.

Så det har varit en bra dag och jag hoppas jag kan fortsätta vara glad resten av kvällen. Har lite choklad kvar så det ska nog gå bra.


Dags för bad och bokmys!

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards