Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Annie - 13 januari 2011 22:32

Nu har det hänt en hel massa, både roligt och tråkigt. Vår hund, hemma i Sverige, blev jätte sjuk i måndags kväll och avlivades i tisdags så just nu är det rätt deppigt. Vi har haft henne i 11 år så det är tungt.

Något roligt som har hänt är att jag har träffat Naomi som bor på samma gata som jag, nästa hus till och med. Hon är jätte trevlig och vi pratade en hel massa alldeles för länge igår så nu är jag jätte trött.

En annan rolig sak är att jag har varit i Exeter idag, strosat runt i affärer och ätit gott. Det är så skönt att vara helt fri att göra precis vad jag vill. Kan slappna av helt då.

Det är skitväder så vi vadar i lera upp till knäna, mindre roligt.

Imorgon åker jag till Karro på kvällen och stannar där hela helgen. Ännu mer frihet som kommer vara sjukt skön!


Måste försöka prata med mamman om att jag behöver mer att äta till lunch, macka är det som jag lever på för tillfället, har börjat få huvudvärk och känna mig jätte matt. Är ingen expert på kost och sånt men det känns ju rätt självklart att när största delen av ens kost består av bröd, pasta, ris och potatis så missar man en del näringsämnen. Fast jag har faktiskt lärt mig äta broccoli, om jag bara tar väldigt lite så går det ner. Kål med för den delen. Men protein kan behövas...

Kroppen börjar väl inte äta på hjärnans protein fören man är helt utmärglad? Hoppas inte det...

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards