Alla inlägg den 24 november 2010

Av Annie - 24 november 2010 21:30

Idag har jag varit i Exeter. Det har varit en fin dag med yoga och julklappsköp.

Köpte till Moa, Alex och barnen här. Filmer till barnen och de andra två är hemlisar.

På yogan kände jag mig stelare än vanligt men det gick hyfsat ändå, måste vara lite träningsverk efter min simmning i fredags. Bara två gånger kvar nu, tråkigt men jag ska fortsätta nästa termin som tur är.

Provade min första långklänning idag och jag måste bara säga wow! Det går ju att ha även om man inte är är lång. Vill dock ha lite smakråd av Emma på fredag innan jag slår till men jag tror jag har hittat min nyårsoutfit. Fanns till och med skor som hade varit fina till. Det är inte så långt kvar nu innan jag får komma hem och krama på alla mina favoritmänniskor.

Ska ha en klassfest/middag den 28 december och det är 6 som har sagt defenitivt ja redan. Hoppas så många som möjligt kan komma! Ska bli sjukt roligt att träffa alla igen, har ju inte sett många av dom sen studenten.

Nu ska jag tina upp mina tår i ett bad och sen blir det nana för hela slanten.

Av Annie - 24 november 2010 21:15

Glee Season 1 Volume 1: Road to Sectionals

Detta kan läsas på boxens baksida(översatt ifrån engelska):

William McKinley Hihg School hade en gång i tiden en förstklassig showkör men nu är den bara en skugga av sitt forna jag. Då bestämmer sig en idealistisk spanskalärare för att ta sig an gruppen, han svär på att han ska förvandla gruppen till stjärnor.

 

Halleluja för sång och dans!

Detta är en helt underbar serie och man blir helt full av sol när man ser den.

Karaktärerna är super härliga, min favorit är nog Kurt, superbögen. Han är så otroligt härlig. Den bacillrädda syon är också en härlig prick. Serien är full av härliga karaktärer och spännande handling. Wills, spanskaläraren, fru är en egen historia i sig. Hon är helt galen och gud vad jag är glad att det inte är jag som är gift med henne!

Glee är som en solstråle som lyser upp mitt liv här i regninga England. Jo ibalnd får man vara överdramatisk.


5 av 5 rullstolsdanser

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards