Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Annie - 2 februari 2011 17:00

Idag är det minsann onsdag, det ni, det känns faktiskt riktigt bra.

Jag och mamman red en lång runda och galopperade som galningar, det var kul men mitt knä gjorde lite ont och min rumpa är lite blåslagen efter att ha suttit ner i ökad trav i typ en kvart.

När jag gjort klart stallet så åt jag lunch, spaghetti med massor av riven ost, skrev rent min läxa och muppade lite vid datorn. Just nu skriver jag med Alex på Skype, det är värdelöst att hans dator inte funkar men jag får i alla fall prata med honom.


Ikväll är jag barnvakt och Naomi kommer hit och kollar på film, idag hoppas jag faktiskt att dom stannar ute till iaf 11. När jag sitter här ensam och har tråkigt kommer dom alltid jätte sent och när jag har saker att göra kommer dom tidigt...


Imorgon så är det Exeter som gäller, härligt! Ska låna massor av nya böcker, har fått en massa bra tips av Conni(tackar och bockar), kanske en dvdbox och fika en hel massa på Starbucks. Choklad ska jag med köpa. Behöver bygga upp ett nödförråd.


    

Har ju inte visat min "lilla svarta" som jag köpte i Taunton med Emma och Karro, den har ett lite assymetriskt mönster och sitter jätte fint!

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards