Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Annie - 8 februari 2011 16:49

Maten kom precis med en liten lastbil som det står Tesco på. Massor med kassar och massor med mat... Tog en hel evighet att sätta undan allt. Dock var det ganska smidigt att få det kört hit för nu slipper mamman springa runt i panik i affären, hon har alltid panik för hon är alltid sen.

Med 3 paket Kspecial får vi väl se om det räcker hela veckan. Min gissning är nej. Jag fattar inte hur dom kan äta upp dom så snabbt.


Idag har jag varit ensam hela dagen, lite skönt får jag faktiskt säga, mamman är iväg på något tjofräs. Red Doyle i paddocken, han börjar gå riktigt bra nu även om galoppen är lite sisådär.

Fixade stallet och sen var min förmiddag över.

Har skrivit min läxa till Creative writing-kursen på torsdag, hoppas den blev bra men får inte läsa den fören imorgon. Annars ser man inte alla fel man har gjort.

Ska laga macaroni and cheese ikväll enligt Jamie Olivers recept, kan bli spännande på en massa mer eller mindre obehagliga sätt.


Mamma och pappa har bestämt sig så nu är valpen vår! Eller ja, den är tingad, kommer ju inte fören jag är hemma. Nu måste vi bara komma på ett bra namn. Svart/vit jackrussel/chiuaua/papillon-tik... Det enda jag har kommit på än så länge är Bonnie. Låter väl ulligt och gulligt?


  

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards