Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Annie - 15 februari 2011 16:54

Jag har blivit helt fast i Maskinens musik, sjunger deras låtar hela tiden, har nog blivit smittad av Maria. Deras låtar får mig att tänka på henne, hur det var i ettan när vi bodde tillsammans, alla knäppa saker som vi har gjort och hur arga vi har varit på varandra men hur arga vi än var så gick det över.

Kanske låter jätte töntigt men på något sätt så känns det som om vi alltid kommer att ha varandra, vi har sett alla sidor hos varandra, det är helt omöjligt att gömma vem man är när man bor tillsammans i ett år.

Har funderat jätte mycket på vänner nu när jag är här borta, har insett att jag har otroligt många underbara vänner som jag verkligen hoppas vet hur mycket dom betyder för mig. Är smärtsamt medveten om att jag är sjukt dålig på att uttrycka mina känslor för mina vänner, ber om ursäkt men hoppas innerligt att dom förstår ändå.

Ska bli underbart att få komma hem och träfa alla igen!


Det har verkligen varit jätte konstigt väder idag, hällregn och solsken på samma gång, såg en riktigt fin regnbåge.

Dagarna är ganska likadana just nu, dock kommer mammans bror till helgen så då kommer det vara huset fullt och tokmånga ungar överallt.

Igår var det ju alla hjärtans dag men vi gjorde inget speciellt, pappan hade köpt bakelser till barnen men inga till oss "vuxna".   

En alla hjärtans dag-bild i efterskott, vattenpölen såg verkligen ut så när jag kom promenerandes så jag har inte fixat i datorn utan det är the real deal

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards