Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Annie - 11 februari 2011 23:18

Var bara tvungen att visa en bild som mamma skickade nyss på vår valp, är hon inte underbar?! Namnförslag motages gärna!  

Av Annie - 11 februari 2011 16:43

Gårdagen spenderades i Exeter, det var mycket trevligt även om det regnade, kursen var skoj, nästa vecka ska jag fika med en av de andra deltagarna och jag köpte Alex 18års present. Jag hoppas verkligen att han kommer gilla den!


Idag tog jag och mamman en jätte lång ridtur och galopperade runt en massa äppleodlingar. Det var faktiskt ganska kul men mitt knä fick lite för mycket motion så jag satt ner hela hemvägen men jag måste faktiskt säga att jag har blivit riktigt bra på nedsutten trav!

Efter lunchen så har jag kollat på massor av Bonesavsnitt, det är lite läskigt att nästan efter varje avsnitt är slut så har jag ett stort leende på läpparna. Det handlar ju för gudsskull om mord! Kan bara inte låta bli för alla karaktärer är så himla sköna! (inkluderar inte de psykopatiska mördarna)


Förkylning jobbar sig upp i styrka men jag försöker att inte låtsas om det. Äter massor av C-vitamin, dricker varmt honungsvatten och knaprar strepsils så jag hoppas att jag kan trycka undan den.


Ikväll är jag barnvakt så då ska jag skypa med mamma och pappa en hel evighet, ska försöka komma på ett bra namn till vår lilla valp.

Imorgon kommer Malin klockan 11, jag jobbar visserligen men det är ju ganska mycket roligare att passa en 5åring om man har sällskap. Är barnvakt imorgonkväll också så då tänkte jag att Malin och jag ska se en film och äta popcorn. Jag har köpt jätte mycket godis som vi kan mumsa på.


  

Har ju glömt att visa min fina pyjamas med igelkottar på, är den inte ljuvligt söt?

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards