Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Annie - 4 februari 2011 16:43

Det blåser näst intill storm här idag. Låter som om världen håller på att blåsa bort.


Onsdags kväll var mycket trevlig! Pratade en kort stund med pappa på skype och sen kom Naomi. Vi kollade på Godnight Mister Tom, den är helt underbar! Har läst boken hur många gånger som helst och tycker att alla borde läsa den! Naomi hade med sig en hel hög med filmer men vi såg bara en, pratade resten av tiden. Dom kom hem klockan 12 så det blev en ganska sen kväll. Fick låna filmerna av Naomi så jag behövde inte låna någon dvdbox på biblioteket.

Lånade däremot 4 böcker, Vampire Diaries 5e boken och 3 böcker av Celia Rees.

Skrivkursen var inte lika rolig som vanligt, jag var på konstigt humör och kunde inte komma på något bra alls. Får göra en killerläxa istället.

Åt lunch på Tiger Bills, nudelwook med kyckling och glass till efterrätt.

Hittade en bra 18års present till Alex med, jag hoppas han blir glad.

Mådde lite unket på kvällen så jag tittade på 10 things I hate about you och somnade ganska tidigt.


Imorse vaknade jag och mådde ännu mer unket men tänkte att det går väl över så jag jobbade på som vanligt.

Det gjorde det inte.

Kände mig jätte febrig och hade grym huvudvärk så när mamman bad mig tömköra Charles så blev jag tvungen att säga att jag inte kunde, hade inte orkat hålla honom när han far iväg som han brukar göra. Gick in och tog Neurofen och vilade i min säng. Huvudvärken har försvunnit men jag känner mig fortfarande yr och svag men planerar att jobba i eftermiddag ändå. Så länge jag kan hålla mig inomhus och ta det lite försiktigt så ska det nog gå bra.

Blir en lugn kväll ikväll, mer film och lite skype, troligtvis så spenderas även morgondagen i sängen. Ska dock ta reda på om Naomi har något för sig så kanske jag kan traska dit och vara social i alla fall en liten stund.

  

Tycker dom har mycket fina könsindikatorer på taoletterna på Tiger Bills!

Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards