Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Annie - 7 februari 2011 17:05

Helgen har varit lugn och händelselös.

Lördagen spenderades i soffan med pojken som också var sjuk, vi tittade på en jädra massa barnprogram.

Söndagen spenderades lite överallt, mest i sängen. Jag läste, spelade spel med barnen och tittade på film. Tog ett bad med den jätte härliga badbomben också, kändes ganska lyxigt att bada med en massa riktiga rosenknoppar flytandes runt mig, luktade gott gjorde den med.


 Det enda händelserika som hänt hände i Sverige, mamma och pappa var och kollade på en valp igår. jackrussel/chiuaua/papillon-korsning. Låter lite halvgalet men dom var sjukt söta och tydligen så var hundmamman väldigt trevlig. Dom skulle fundera lite mer på det men det lutar nog åt att vi tar den.


Idag har jag jobbat, ridit med mamman, fixat stallet, flyttat staket och mögligt ensilage. Jätte skoj. Nej men faktiskt så känner jag mig jätte positiv inför denna veckan. Malin kommer på fredag för att hälsa på mig så det är antagligen därför. Ska bli skitkul! Bara hon inte fryser ihjäl, hon är ju van vid uppvärmda hus...


+

(vet inte om det är långhårig eller korthårig)

+

=

Ullig och gullig!!!


Presentation


Student på Linköpings universitet, pluggar till lärare. Nybliven sambo och storstadsbo

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards