Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Annie - 9 oktober 2010 21:33

Idag har jag passat den minsta flickan medan de andra red en jakt, de sysslar med fox hunting här borta i detta ibland inte alltför moderna landet.

Började halv 8 så jag fick i alla fall en halvtimmes sovmorgon så här på en lördag, när jag kom ner i köket såg det ut som en bomb hade slagit ner. De hade som vanligt haft väldigt ont om tid och inte hunnit ställa undan någonting och mitt i den där röran satt den lilla flickan och doppade bacon i sitt löskokta ägg. Det var en syn för världen vill jag lova. Blev helt matt i knäna när jag såg ägg droppa över hela bordet och på hennes pyjamas. Hon var glad i alla fall.

När köket såg lite mindre ut som ett slagfält och det mesta smutsiga var i diskmaskinen spelade vi Snap! hon fuskade hela tiden så vi övergick till att spela andra spel.

Efter x antal spel omgångar åt vi lunch och sen gick vi ut på en promenad. Hon cyklade och jag gick, dum idé! Jag fick putta henne uppför alla backar och hon kunde inte riktigt styra själv.

Vi kollade på Snövit och sen kom resten av familjen hem.

Åt mat och har pratat med mamma och Alex, super härligt! Så nu ska jag gå och lägga mig och sova lääääänge.

Av Annie - 9 oktober 2010 21:33

Idag har jag passat den minsta flickan medan de andra red en jakt, de sysslar med fox hunting här borta i detta ibland inte alltför moderna landet.

Började halv 8 så jag fick i alla fall en halvtimmes sovmorgon så här på en lördag, när jag kom ner i köket såg det ut som en bomb hade slagit ner. De hade som vanligt haft väldigt ont om tid och inte hunnit ställa undan någonting och mitt i den där röran satt den lilla flickan och doppade bacon i sitt löskokta ägg. Det var en syn för världen vill jag lova. Blev helt matt i knäna när jag såg ägg droppa över hela bordet och på hennes pyjamas. Hon var glad i alla fall.

När köket såg lite mindre ut som ett slagfält och det mesta smutsiga var i diskmaskinen spelade vi Snap! hon fuskade hela tiden så vi övergick till att spela andra spel.

Efter x antal spel omgångar åt vi lunch och sen gick vi ut på en promenad. Hon cyklade och jag gick, dum idé! Jag fick putta henne uppför alla backar och hon kunde inte riktigt styra själv.

Vi kollade på Snövit och sen kom resten av familjen hem.

Åt mat och har pratat med mamma och Alex, super härligt! Så nu ska jag gå och lägga mig och sova lääääänge.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards