Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Annie - 20 oktober 2010 21:50

Idag har det varit min dag i Exeter. Jag gick på yogan vilket nu i efterhand känns som en dum idé för jag mår ganska mycket sämre. Frågade min värdmamma vad hon skulle ha gjort och när hon sa att det nog skulle vara bra för mig, hon är ju trots allt fru till en doktor, så lyssnade jag på hennes råd. Sisådär kanske.

Hur som haver. Familjen var iväg och jagade idag så jag började min dag med att göra iordning deras hästar tillsammans med den stora flickan.

När jag kom till Exeter så gick jag till yogan och efter det så gick jag på sko och tjocktröje jakt.

Jag hittade inga skor men hittade ett par jeans och två tröjor på secondhand, alltihop gick på 8,40pund vilket jag tycker var ett ganska bra köp. Jag gillar secondhand, om man har tid att leta. Vilket jag hade idag.

Lånade en ny serie på biblioteket och två böcker. Ska titta på ett avsnitt och äta ett äpple sen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards