Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Annie - 30 oktober 2010 22:10

Igår jobbade jag 14 timmar plus satt barnvakt på kvällen så jag var, är, helt slut. Därför inget inlägg igår.

Idag började jag klockan 7 vilket inte direkt hjälpte min trötthet. Hade 3-4 timmar ledigt mitt på dagen och slutade vid halv 8. Imorgon är jag ledig så då ska jag sova så länge jag bara orkar!

Gårdagen var hektisk, hade den minsta flickan själv i 8 timmar, vi lekte allt som finns att leka.

Resten av familjen var iväg och jagade så när dom kom hem så skulle alla hästar bli omhändertagna och maten skulle lagas. Som tur var satt jag bara barnvakt i ca 2 timmar medan pappan var ute och åt med mormorn och morfarn.

Det är på väg att bli höst här, alla häckar och träd går mot gult och rött. Längtar lite tills allt blir helt höstfärgat, så mycket träd och häckar som det finns här så lär det se ut som om världen står i brand.

Ska läsa lite bloggar, känner mig som en del av världen när jag läser om oviktiga saker i Blondinbellas vardag, ta en kopp te och sen krypa ner i min härliga säng.

Min säng här är jätte hård men nu har jag vant mig vid det så jag vet inte hur jag kommer gilla min etremt mjuka säng där hemma.

På tal om hemma. På måndag kommer min familj och hälsar på mig. Jag längtar ihjäl mig! Det ska bli så roligt och härligt och underbart. Kommer krama dem sönder och samman.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards