Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

Desperate Housewives the Complete 5th Season

Av Annie - 3 oktober 2010 16:20

alt="" />

Så här står det på boxens baksida:

Fem år har gått men hemligheterna är fortfarande många på Wisteria Lane. De starka banden mellan Bree, Gabrielle, Susan och Lynette består trots alla prövningar och mörka hemligheter. Men hur kommer deras vänskap att påverkas när Edie plötsligt återvänder med sin nye mystiske make? Och vilka hemmafruar kämpar om den åtråvärda titeln ”Årets Hemmafru”? De välklippta gräsmattorna på Wisteria Lane kan inte längre dölja alla skandaler som utspelar sig bakom de stängda dörrarna.

 

Som en av de Desperate Housewives-frälsta kan jag avslöja att jag har alla boxar fram till denna och kommer önska mig de följande i julklapp.

Denna säsongen är en väldigt bra säsong, spännande och rolig. En av de bästa hitills enligt mig.

Dave, Edies mystiske make är den röda tråden i mesta delen av säsongen och han bjuder på väldigt mycket spänning. Susan framkallar, som alltid, massor av skratt. Bree jobbar hårdare än någonsin. Gabrielle letar efter glamour på alla ställen hon kan hitta det. Lynette fortsätter att vara en stark kvinna och håller familjens huvud ovan vatten. Det enda negativa jag har att säga om den här boxen är nog att den har för få avsnitt, tog slut på ingen tid alls!


5 av 5 äpplen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 14 februari 2012 23:23

Det finns hopp för mänskligheten!

Av Annie - 12 februari 2012 21:09

Här kommer ett väldigt oinspirerande inlägg, mest bara så att ni är förberedda.   Jag är trött. Så galet otroligt trött. Inte bara för att jag var på kalajs igår och kom i säng(soffa) efter 4 utan också för att det känns som om jag står och sta...

Av Annie - 2 februari 2012 18:42


Förtjänar faktiskt en klapp på axeln idag, har städat lägenheten och diskat ett berg av disk och är mitt i pluggandet. Läser en massa shortstories och analyserar dem, de är lite konstiga men det hör väl till när det är shortstories.   För tillfäl...

Av Annie - 1 februari 2012 21:00


Inga mer seminarier/föreläsningar fören på måndag, jippie! Dock kommer jag ha fullt upp med skolgrejer ändå hela helgen...   Alex och jag kom precis hem ifrån ett litet besök hos hans mamma, det är alltid trevligt att komma ut i skogen en stund. ...

Av Annie - 31 januari 2012 22:20

När jag låg i badet och läste om hur man bör skriva uppsatser började det klia i fingrarna efter att skriva precis som jag vill, utan regler och för min egen skull. Så här är jag. Det var ruskigt länge sedan jag ens tänkte på bloggen, än mindre skrev...

Ovido - Quiz & Flashcards