Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

En riktigt engelsk dag

Av Annie - 26 oktober 2010 22:16

Med andra ord regn regn hela dagen.

Det har varit en bra dag ändå så jag klagar inte.

Hade sovmorgon till halv 8, det ni, fixade frukost, gjorde mina inomhus sysslor, mockade den lilla hagen och sen åkte vi till Tiverton för att kolla på en massa bygggrejer. Eftersom mormor följde med så var vi 6 så jag fick sitta i bakluckan vilket var lite obekvämt eftersom det är svårt att inte åka runt i svängar och inbromsningar. Efter denna mycket  trevliga tripp så åkte vi hem och jag fixade mer i stallet tills klockan var 4 ungefär, då hade jag ledigt en eller två timmar och sen var det dags för kvällsmat. Åt alldeles för mycket efterrätt men gott var det!

Imorgon ska jag åka till Exeter och väderprognosen säger regn i massor så det får bli regnjackan på. Jag är ju trots allt i England.

Nu är det det dags för ett litet bad så jag slutar lukta stekos. En köksfläkt hade ju kanske varit en bra sak att investera i...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 14 februari 2012 23:23

Det finns hopp för mänskligheten!

Av Annie - 12 februari 2012 21:09

Här kommer ett väldigt oinspirerande inlägg, mest bara så att ni är förberedda.   Jag är trött. Så galet otroligt trött. Inte bara för att jag var på kalajs igår och kom i säng(soffa) efter 4 utan också för att det känns som om jag står och sta...

Av Annie - 2 februari 2012 18:42


Förtjänar faktiskt en klapp på axeln idag, har städat lägenheten och diskat ett berg av disk och är mitt i pluggandet. Läser en massa shortstories och analyserar dem, de är lite konstiga men det hör väl till när det är shortstories.   För tillfäl...

Av Annie - 1 februari 2012 21:00


Inga mer seminarier/föreläsningar fören på måndag, jippie! Dock kommer jag ha fullt upp med skolgrejer ändå hela helgen...   Alex och jag kom precis hem ifrån ett litet besök hos hans mamma, det är alltid trevligt att komma ut i skogen en stund. ...

Av Annie - 31 januari 2012 22:20

När jag låg i badet och läste om hur man bör skriva uppsatser började det klia i fingrarna efter att skriva precis som jag vill, utan regler och för min egen skull. Så här är jag. Det var ruskigt länge sedan jag ens tänkte på bloggen, än mindre skrev...

Ovido - Quiz & Flashcards